Навіщо потрібен логотип

  • 10 грудня 2021 09:53:41
  • Нема 0
  • Переглядів: 42

Кожна компанія прагне виділитися серед конкурентів і стати впізнаваною на ринку. У цьому допомагає спеціальний товарний знак або логотип.

Що таке логотип

Фірмовий знак або логотип – це набір графічних символів чи зображення, за допомогою якого компанія виділяє себе на ринку. Іншими словами, це товарний знак, що належить компанії.

Вдалий логотип здатний допомогти у просуванні продукції, яку випускає фірма. Символіка знаменитих брендів настільки популярна, що багато покупців набувають речі саме заради неї.

Логотип – це обличчя команди. Він не обов'язково має бути складним. Якраз навпаки, у багатьох брендів зі світовим ім'ям дуже проста символіка (яскравий приклад – відоме всім надкусане яблучко Apple).

Види логотипів

Існує кілька різновидів фірмових логотипів:

  • Текстові – містять тільки текст, без зображень. До цього виду відносяться як абревіатури, так і назва компанії цілком.
  • Графічні – це картинки, малюнки, зображення. Найчастіше вони прості, без складних елементів. Графічні елементи можуть бути конкретними та абстрактними. Перші зображують якийсь конкретний, впізнаваний предмет (наприклад, яблуко бренду Apple або блакитна пташка соцмережі Twitter). Другі виглядають у виді абстрактної фігури (наприклад, трикутник з трьох ліній спортивного бренду Adidas).
  • Комбіновані – поєднують в собі картинку і текст. Як правило, це символ та абревіатура або повна назва компанії. Таке поєднання допомагає споживачеві краще запам'ятати бренд.
  • Емблема – це вже не простенький символ, а справжнє художнє зображення. При складанні такого лого потрібно враховувати сполучуваність текстової та графічної частини, використовувані кольори, форму емблеми. Символіку такого типу дуже люблять автомобільні компанії.
  • Логознак – це назва компанії або абревіатура, написані шрифтом, схожим не на напис, а на символ (наприклад, бренд спортивних товарів Fila).

Всі ці групи логотипів можна зустріти на ринку. Незвичайність і креативність корпоративної символіки залежить від фантазії дизайнерів, які займаються її створенням.

Друк логотипу на футболках, кепках та інших сувенірних товарах

Найпростіший та ефективний інструмент просування компанії на ринку – поширення речей з її символікою. Така продукція додає бренду солідності та підвищує лояльність потенційних клієнтів. Чим частіше люди зустрічають певний логотип, тим більше він запам'ятовується.

Речі з лого використовують для проведення рекламних заходів, їх дарують клієнтам, продають, розігрують як призи. Найчастіше в якості сувенірної продукції використовують:

  • майки, футболки;
  • кепки, бейсболки;
  • блокноти, календарі;
  • ручки, брелоки, запальнички.

Чим практичніше та корисніше сувенір, тим краще. Люди люблять подарунки і з задоволенням беруть сувенірну продукцію. Тому цей рекламний інструмент використовується дуже широко.

Вплив логотипу

Як вже було сказано вище, використання корпоративної символіки сприяє впізнаваності. Дизайнери намагаються придумати такий логотип, який добре запам'ятовується. Чим більш унікальним і цікавим він буде, тим більше бренд буде виділятися серед конкурентів.

Звичайно, це зовсім не означає, що оригінальна символіка принесе компанії великий успіх. На успішність впливає багато факторів, і правильно підібраний лого – це тільки один з них.

Довіра клієнта

Брендовані товари викликають у покупців більше довіри, ніж вироби невідомих виробників. Але щоб їх купували, якість теж має перебувати на гідному рівні. Однак про якість продукції люди дізнаються після її покупки або від тих, хто її вже придбав.

А поки клієнт не знайомий з товаром, логотип може привернути його увагу і підштовхнути до покупки. Товар з фірмовим знаком виробника дає покупцям, які ще не стикалися з новою продукцією, певний кредит довіри.

Допомога у просуванні бізнесу

Корпоративна символіка допомагає просуванню компанії на ринку. Коли вона відображається на візитках, в соціальних мережах, на сувенірній продукції, потенційні клієнти запам'ятовують її.

Є чимало великих торгових компаній, товари яких нітрохи не краще менш відомих виробників. Однак серед покупців вважається престижним користуватися речами з фірмовим знаком. Тому вони вибирають саме їх і навіть готові переплачувати за відомий бренд.

Естетичність компанії

Фірмові знаки створюються таким чином, щоб викликати у клієнтів певні відчуття та асоціації. Наприклад, квадратні та прямокутні фігури у багатьох асоціюються з надійністю і стабільністю. А округлі, плавні форми – з ніжністю, м'якістю, комфортом.

За допомогою правильно підібраного дизайну лого можна впливати на те, як клієнти будуть сприймати компанію, викликати у них певний настрій. Також символіка може вказувати на діяльність фірми. Бувають логотипи, на які досить просто поглянути, щоб зрозуміти, чим займається компанія.

Конкурентна перевага

Товарний знак допомагає відбудуватися від конкурентів і виділитися на ринку. Дуже ефективний прийом – створити єдиний корпоративний стиль і використовувати його в оформленні продукції, сайту в інтернеті або сторінок в соцмережах, одягу співробітників і т. д. Така однаковість вигідно відрізняє компанію від інших.

Керівники деяких фірм прагнуть зробити свій лого схожим на символіку інших брендів. Але це невірний маркетинговий хід. Продукція зі схожим знаком просто загубиться на полицях магазину. Потрібно робити символіку максимально відмінною від конкурентів.

Виробництво сувенірної продукції з логотипом

Наш інтернет-магазин пропонує послугу нанесення корпоративної символіки на текстильну продукцію. У нас можна замовити:

  • футболки з логотипом;
  • кепки з логотипом;
  • фартухи з логотипом;
  • парасольки з логотипом;
  • маски з логотипом.

Ми робимо комп'ютерну вишивку логотипу, а також використовуємо сучасні методи текстильного друку – шовкографію, трафаретний, сублімаційний та цифровий друк. Детальну інформацію про ці послуги можна дізнатися у відповідних розділах сайту.